sâmbătă, 18 februarie 2012

Moderatori

Am vazut ca multi ori nu respecta regulile din joc ori nu apreciaza ce fac moderatorii.Inainte erau supernemultumiti ca pe international erau foarte multi moderatori si acuma cand ni se da ce au vrut sunt nemultumiti ca li se inchid topicurile inutile. Mi-a fost si mie inchis de ei odata dar nu m-am plans pe Forum si nu am inceput sa fac mare caz din asta si sa-i urasc. Eu apreciez ca ajuta forumul sa se mai "curete" de topicurile care chiar nu-si gasesc un loc acolo. A fost deschis un topic special pentru monte, vanzari si schimburi dar jucatorii chiar de posteaza acolo mai deschid un topic "suplimentar" care sa-i ajute ca jucatorii sa le vada cererea.

Uneori si eu voiam sa deschid 20 000 de topicuri ca sa se vada si sa-mi ia cineva un cal cu un pret mai mare fiindca aveam nevoie de bani, dar ma abtineam si postam ori unde trebuie ori nu postam deloc. Unii jucatori fac la fel si respecta regulile, iar acestia vor fi respectati si vor putea sa fie respectati.
E adevarat ca international este o varianta mai veche si mai buna si mai avansata dar si varianta in romana o sa o ajunga din urma mai devreme sau mai tarziu. Multi jucatori parasesc jocul si posteaza pe Forum ca sa vada doar daca cineva o sa ii implore sa ramana, dar eu nu o sa parasesc jocul decat daca ma da echipa afara sau am probleme cu invatatul, si va recomand sa faceti la fel, nu sa parasiti imediat jocul ca nu v-a nascut uncicornul un unicorn sau v-a murit singurul unicorn in care ati investit multe obiecte de pe piata neagra.

Va doresc zile placute in continuare pe joc, cu drag: alynas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu